Industria serviciilor de cariera acopera o multime de terenuri din coaching-ul carierei in diferite domenii pentru a scrie documente de cariera (adica CV-uri, scrisori de intentie etc.), pentru a-ti pozitiona clientii in lumina corecta pe social media prin intermediul profilurilor LinkedIn si a retelelor online.
Social media joaca, de asemenea, un rol imens in modul in care oamenii comunica in zilele noastre. Atunci cand vine vorba de cautarea unui loc de munca, tu, ca profesionist in cariera, poti servi ca o resursa esentiala pentru persoanele care cauta ajutor si indrumare atunci cand este vorba de a se prezenta in cea mai buna lumina posibila atat online cat si personal.
Aveti multe de oferit solicitantilor de locuri de munca si intelegerea valorii adevarate a muncii dvs. este foarte importanta.
Daca acordati recenzii gratuite in urma vizualizarii unui CV sau a unui interviu, luati in considerare furnizarea verbala a revizuirii sau a criticii si limitarea timpului de convorbire. Pastrati apelul in jur de 15 minute.
Daca aveti un calendar online, dati-le linkul pentru a programa apelul cu dvs. Daca nu, oferiti un raspuns cu privire la timpul cand sunteti disponibil si programati o discutie cu acestia pentru a-i indruma.
Daca oferiti consultanta gratuita privind coaching-ul in cariera, aveti o cale in care potentialii clienti pot programa primul apel cu dvs. Odata ce data sau ora este programata si inainte de consultarea lor, trimiteti un e-mail prin care sa-i intrebati ce spera sa obtina din timpul petrecut impreuna.
Preluarea oricarui proiect – client
Sunteti in afaceri pentru a servi un scop si a face ceea ce va place mai mult si care ajuta solicitantii de locuri de munca sa obtina succesul carierei. Cu toate acestea, pentru a castiga un venit, trebuie sa atrageti si sa pastrati clientii platitori. Preluarea clientilor incorecti genereaza un cost suplimentar inevitabil.
Faceti o autoevaluare si stabiliti cine este clientul dvs. ideal si faceti tot ce este mai bun pentru a atrage si satisface nevoile clientului ideal si a pietei tinta.
Nu ai intrat in afaceri pentru a rezolva problema. Ati intrat in afaceri pentru ca va place sa ii ajutati pe oameni sa obtina succesul in cariera si cine sa serveasca mai bine, dar clientii carora le place sa lucreze cel mai mult si care va lasa cu sentimentul de apreciere pentru ajutorul, indrumarea si sprijinul pe care vi l-ati furnizat.
Negocierea costurilor
Din cauza fricii de a pierde o vanzare, gandul de a negocia taxele tale iti traverseaza mintea. Nu face asta – stai ferm pe costurile pe care le-ai stabilit pentru serviciile tale.
Daca exista client care insista sa obtina o reducere, spuneti-le ca taxele sunt ferme pentru serviciul / produsul pe care il solicita, dar sunteti bucurosi sa discutam despre alte modalitati in care pot lucra cu dvs., care sunt mai in concordanta cu suma pe care doresc sa o investeasca.
Unii isi introduc doar taxele de pornire pentru ai lasa pe potentialii clienti sa stie ce investitie minima va fi pentru anumite servicii.
Profesionalism in cariera depinde de fiecare persoana in parte, iar faptul ca reusiti sa va pastrati sau nu clientii, trebuie sa stiti ca se datoreaza modului in care faceti lucrurile.