Ca proprietar al afacerii, comercializarea afacerii dvs. nu este o optiune, este o necesitate. Faceti-va timp sa comercializati si sa obtineti client in mod authentic, transformandu-I in client fideli, autentici.
Daca va aflati intr-o perioada in care aveti mai mult timp decat clientii, se spune de catre multi antrenori de marketingca trebuie sa va petreceti cel putin 3-4 ore pe o zi facand un fel de sarcini legate de marketing su dezvoltare personala pentru a-ti spori vizibilitatea si pentru a-ti obtine vizibilitatea de care aveti nevoie.
Primul pas consta in luarea de masuri in aceasta privinta.
Ordonati-va calendarul, astfel incat sa lucrati la dezvoltarea afacerii dvs. intr-un anumit mod sau forma ca si cum ati fi intr-o zi lucratoare. Poate ca nu este la fel de motivant s alucrati de acasa, insa lips aactivitatii va poate indeprta de obiectivul principal.
Puteti impartii timpul, astfel incat sa va ocupati si de late lucruri, daca doriti. Nu conteaza cu adevarat; atata timp cat o faceti. O analiza a motivelor care au condus la aceasta situatie v ava face sa luati cele mai bune decizii, fie ca este vorba de un mediu care nu a fost tocmai prielnic dezvoltarii sau chiar renuntarea timpurie la locul de munca.
IDEI: Scrieti articole, puneti impreuna continutul buletinelor informative, construiti lista dvs. de discutii, lucrati la continutul site-ului dvs., dezvoltati-va pe social media.
Obiectivul ar trebui sa fie centrat pe client; nu ego-centrat. Dezvoltati-va afacerea cu intentia de a construi relatii reale cu persoanele care va citesc continutul.
Ideea de a fi concentrate in primul rand pe nevoile clientului, va adduce mai multe beneficia decat credeti. Nu totul se rezuma la propria persoana sau companie, de aceea alegeti cu atentie cuvintele sau informatiile pe care doriti sa le raspanditi in social media.
“Oamenii nu le pasa cat de mult stii pana cand stiu cat de mult iti pasa” – Theodore Roosevelt
Investirea timpului in publicitatea si dezvoltarea afacerii dvs., precum si construirea relatiilor cu potentialii clienti (si cu clientii existenti) este foarte importanta in construirea unei afaceri de succes.
Oamenii obisnuiesc sa recomande persoanelor pe care le cunosc anumite servicii sau persoane cu care au interactionat, mai ales daca le-am inspirit incredere de-al lungul colaborarii. Si acest lucru se intampla in timp, cu o expunere consistenta si interactiune cu publicul tinta.